Avatar billede psyfix Nybegynder
27. juli 2012 - 22:44 Der er 1 kommentar

Google app mail problemer.

Hej Med jer.

Har skrevet et indlæg tidligere med at få bekræftet domænet, og det er lykkes og nu har vi også fået bekræftet email godkendelse.

Man kan sagtens sende email ud, men når man skal modtage mails får men denne fejl tilbage.

Kan i se hvad der er galt ud fra det ?

This is the mail system at host csmtp2.one.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

                  The mail system

<alho@decoslide.dk>: host mx01.dandomain.dk[194.150.112.200] said: 550 5.7.1
    <alho@decoslide.dk>... we do not relay <rene@ndersen.be> (in reply to RCPT
    TO command)
Avatar billede Spotgun Seniormester
28. juli 2012 - 12:26 #1
Du mangler at oprette MX records på dit domæne, som peger på Google Apps. Her er en liste over de MX records du skal have oprettet:
http://support.google.com/a/bin/answer.py?hl=da&answer=33352

Husk i samme omgang at fjerne den gamle MX record som peger på DanDomains server.