Avatar billede nehm Nybegynder
11. juli 2012 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hente data fra Outlook kaldender til Excel via VBA

Jeg har brug for at få hentet information fra Outlook 2007 til Excel 2007.

Jeg brug for følgende:

I Excel har jeg en fra og til dato registret i Sheet1!A3 Sheet1!A4.
Jeg har lavet en distributionsliste hvor en masse personer som sidder på samme netværk og samme Exchange Server som mig er listet. Alle personer har delt deres kalender så jeg kan læse den.

Jeg ønsker nu at en VBA kode skal indsætte i Sheet2 i Excel der fortæller mig hvad de forskellige personer har booket ind i deres kalender i den periode (i Excel nævnte)(Subject-info). Jeg ønsker samtidig at få at vide hvornår den pågældende aftale hos den enkelte er slut.

Jeg er ikke den stærkeste i VBA så i  må meget gerne guide mig lidt :-)
Avatar billede Qobra Nybegynder
11. juli 2012 - 21:30 #1
Du skal nok kigge lidt på Exchange Web Services managed api. Der kan du fx med et PowerShell script hente kalenderaftaler, gemme dem i en CSV fil, og så linke til den CSV fil fra dit store regneark - eller måske noget endnu smartere. Det er mit bedste bud på en løsning, men det kræver noget programmering ;)
Avatar billede nehm Nybegynder
24. oktober 2012 - 21:58 #2
Lukker spørgsmål