Avatar billede keepy Seniormester
10. juli 2012 - 23:29 Der er 3 kommentarer

Microcontroller C programmering

Er det bare mig eller er det yderst sparsomt med avancerede kurser indenfor programmering af embeddedsystemer ?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
10. juli 2012 - 23:47 #1
Det er et ret specialiseret område og derfor er det nok svært at finde noget.
Prøv ingeniørskolenerne, så som Teknikummer, Ingeniørhøjskoler og DTU. Det kan være de har kurser.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. juli 2012 - 23:51 #2
Generelt er der faa kurser indenfor avancerede emner.

Embedded er saa ovenikoebet fragmenteret i forskellige controllere, tollchains og formaal.
Avatar billede Qobra Nybegynder
11. juli 2012 - 21:43 #3
Mon ikke du bare har brug for et kursus i C? Jeg ved dog heller ikke hvor man finder sådan et :)