Avatar billede gini Juniormester
09. juli 2012 - 11:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Android tablet og mailmodtagelse

Jeg har en Samsung Galaxy 7.0 plus android tablet. På denne kunne jeg i starten modtage min almindelige mail samt også min gmail. Efter et stykke tid sker der det, når jeg logger på min almindelige mail med mit password, at den bare vender tilbage til det samme sted igen, hvor jeg skal give mit password, og sådan bliver den ved uden at jeg kan se mine mails. Min gmail modtager jeg fint.
Hvordan får jeg den til at åbne min almindelige mailbox??? Det er de korrekte oplysninger, jeg plotter ind i den, så jeg kan ikke forstå, hvorfor den nu ikke virker....

Hilsen gini
Avatar billede supportsiden Professor
09. juli 2012 - 12:18 #1
Du må specificere "almindelig mail" er det mod Exchange eller ?
Kan du logge på f.eks. webmail med dit password ?
Hvis det er TDC mail skal du være opmærksom på at de har ændret i opsætningen : http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=29235#server
Avatar billede gini Juniormester
09. juli 2012 - 12:44 #2
Det er mere kompliceret som sådan, idet jeg bor i Frankrig og har en fransk mailbox. Jeg er for øjeblikket på ferie i Danmark, men det var allerede mens jeg opholdt mig i Frankrig, at jeg begyndte ikke at kunne modtage min mail på tabletten, så jeg tror ikke, at det har noget med opsætningen at gøre, da det jo har virket i starten. Det er jo en form for webmail, der hedder zimbra.aliceadsl.fr.

Jeg håber at få nogle nye indfaldsvinkler som kan løse problemet, men tak for supporten....

Hilsen gini
Avatar billede supportsiden Professor
09. juli 2012 - 13:17 #3
Men kan du logge på webmail via websiden ? Du må lige teste om dit password virker i det hele taget. Brug deres guides til at checke opsætning : http://www.alicebox.fr/assistance/15-alicebox-mes-services.html
PS! Jeg kan ikke fransk....
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
09. juli 2012 - 14:24 #4
Mange har et password som består af "en tekst" efterfulgt af et tal 01= de skiftede i januar.
Hvis man så fornyer sin kode ved kun at slette de to sidste "stjerner" "01" og skriver 02, så fungere kodeordet ikke!
Du skal slette hele kodeordet og skrive hele det nye kodeord.

Husk også at når du bliver bedt om at ændre kodeord på din firma PC, skal du også ændre det på din tablet.
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
04. februar 2013 - 06:15 #5
Hej Gini
Hvis denne sag er løst så bør du afslutte den!

Hvis du selv fandt en løsning så problemet, så send selv et "Svar" og godkend det efterfølgende.
Avatar billede Gingine Nybegynder
05. februar 2013 - 15:50 #6
Luk dette spørgsmål...da der ikke kommer et svar, der kan bruges