Avatar billede joejjoej Nybegynder
03. juli 2012 - 16:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Finde trådløse i hub´en

Hej

Jeg har alle mine pc, printer siddende i en hub/switch og en trådløs ASUS router som bare bruges til at give børnenes trådløse enheder netadgang

Hvordan kommer jeg ind i den trådløse enhed og ændre opsætning. ? jeg kan ikke se den på netværksoversigten ?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
03. juli 2012 - 17:15 #1
Har du valgt den normale opsætning af den trådløse router, så er det nemmeste nok at gå ind på en trådløse Windows PC og så trykke Windows tast + R.
Skriv så cmd og tryk Enter.
Skriv så ipconfig /all og tryk Enter.
Find IP-adressen for standard gatewayen for det trådløse netkort i oversigt og skriv den ind i browseren på samme computer.
Avatar billede joejjoej Nybegynder
04. juli 2012 - 08:58 #2
super  tak
Avatar billede joejjoej Nybegynder
08. juli 2012 - 14:42 #3
øh hvordan likker jeg og giver point
Avatar billede joejjoej Nybegynder
08. juli 2012 - 14:42 #4
lukker
Avatar billede joejjoej Nybegynder
16. september 2012 - 09:14 #5
svar accepteret
Avatar billede joejjoej Nybegynder
16. september 2012 - 09:14 #6
svar accepteret