Avatar billede larsmarke Nybegynder
03. juli 2012 - 13:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Blokering af spammails.

Jeg bliver i mit hotmailprogram tæppebombet med spammails. Der er mulighed for at blokere disse og det gør jeg i den udstrækning det er muligt.
Problemet ligger i at de altoverskyggende spammails kommer fra domænet yahoo. com,dk, de,fr, etc
Et domæne kan iflg. programmet ikke blokeres og det er meget belastende.
Er der nogen der ved hvordan eller om der er andre muligheder for at blokere domænemails.

(windows 7 - vista)

Vh.
Lars
03. juli 2012 - 13:25 #1
Hvilket MAIL program ?
Avatar billede larsmarke Nybegynder
03. juli 2012 - 16:23 #2
mailprogram? Hmm  msn hotmail
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2012 - 16:49 #3
Hvorfor har du lukket?
Avatar billede larsmarke Nybegynder
11. juli 2012 - 21:05 #4
Hej 220661 og karise larry.

Jeg er ikke supernørd - snarere tværtimod.. Jeg er ikke sikker på, at jeg har forstået Jeres spørgsmål.. omkring mailprogram og hvorfor har du lukket.
Kan i komme nærmere ind på - mailprogram.. er det ikke msn hotmail eller er det windows 7 ?? Grin nu ikke .. jeg aner det ikke..
Jeg ved ikke hvorfor jeg har lukket... og jeg ved ikke : lukket hvad?.. jeg tror ikke jeg har lukket noget. I så fald ved jeg ikke hvad..
yahoo.com, og alle andre domæner fortsætter med at tæppebombe min mailboks..
11. juli 2012 - 22:22 #5
Når du har [Accepteret] dit eget indlæg ^^^^ #2, så er 'tråden'/spørgsmålet sådan set lukket...

Nærlæs www.eksperten.dk/faq