Avatar billede eliot Juniormester
01. juli 2012 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg min Ipad på mit hjemmenetværk?

Hej,

Jeg har fået en Ipad som jeg gerne vil have til at hente data på min server. Findes der ikke en mulighed for det. Jeg kan ikke bruge Icloud idet mine Pc'er ikke kører Windows 7
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2012 - 21:57 #1
Avatar billede eliot Juniormester
16. juli 2012 - 19:16 #2
Hej,

Jeg har købt app'en PlugPlayer for de svumlende sum af 30 kr. men den virker ikke. den kan godt vies billeder (JPG) fra min nerværks PC og den kan også godt se alle musikfilerne, men når jeg prøver at afspille filen så lukker app'en ned.

Jeg bruger en Philips Media Manager som medieserver.

Jeg har lige fået en opdatering til PlugPlayer men problemet er det samme
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2012 - 12:34 #3
dur det på win 7 ????
Avatar billede eliot Juniormester
26. juli 2012 - 16:13 #4
Det ved jeg ikke, jeg kører kun XP.
Avatar billede eliot Juniormester
16. september 2015 - 09:57 #5
luk