Avatar billede molly_h Nybegynder
23. juni 2012 - 19:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Surftown Framework 4.0 på Subdomæne.

Har oprettet subdomæne hos Surftown. Har en asp.net Web applikation i dette subdomæne. Min Web app. kræver framework 4.0, men hos Surftown vises kun framework version 2.0. Det betyder, at jeg ikke kan afvikle min Web app. i subdomæne mappen. I roden af mit domæne har jeg framework 4.0, men jeg har behov for at lave nogle test projeker - derfor subdomæner.
Har også prøver at compile min Web app. med en anden version af frameworket, men så er der forskellige ting, som ikke virker.
(har skrevet til Surftown om jeg ikke også kan få framework 4.0 på mine subdomæner, men afventer svar). Hvad pokker gør jeg? er der evt. en workaround eller?
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. august 2012 - 11:49 #1
Hej molly

Jeg har også surftown og flere subdomæner kørende med asp.net 4.0

Mine asp.net settings på subdomænet ser således ud:
http://nilsholmager.dk/Images/aspnetSubdomainSetup.jpg

Jeg mener at jeg også engang har måttet kontakte surftown for at få version 4.0 - så du må vel bare vente på det hvis ikke du har den samme mulighed som på billedet.

Mvh.
Avatar billede bokruse Nybegynder
18. september 2012 - 10:12 #2
Det kan være nødvendigt at blive flyttet til en nyere server, for at få adgang til ASP.NET 4.0 - prøv at kontakte kundeservice, så kan de hjælpe dig.

Venlig hilsen
Bo Kruse
Surftown.dk