Avatar billede cartman Nybegynder
11. januar 2000 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SMS sender

Nogle der har en SMS sender i Flash ?
Avatar billede allandk Nybegynder
11. januar 2000 - 21:49 #1
cartman he he he...

Did you kill Kenny?

Du skal lave den med Text Fields. Opret f.eks. 3 Text Fields og navngiv dem henholdsvis "modtager" "afsender" og "besked".

Når du kombinere disse med en submitter er din SMS hjemme.

Du skal selvfølgelig have adgang til CGI på din server eller kende de rette parametre, hvis du snylter på andres ASP eller CGI.

ab :)
Avatar billede cartman Nybegynder
11. januar 2000 - 23:14 #2
Jeg har set din, og den er for fed..... er det en man kan købe for real money ?
og hvad skulle den koste ?  :)
Avatar billede allandk Nybegynder
12. januar 2000 - 00:16 #3
Point foregår her på eksperten. Penge foregår via cartman@allan.dk

Jeg foreslår en startpris på 25 øre. så er rabatten trukket fra.

ab :)
Avatar billede powder Nybegynder
12. januar 2000 - 01:06 #4
jeg kunne også godt tænke mig at se hvordan den er lavet. Har "selv" lavet en chat på www.imma.dk/rafn/grey under flash under chat. Jeg har godt nok "lånt" asp koderne fra Flash4 og koderne til knapperne....

Med venlig hilsen

Peter Rafn

rafn@cyber.dk
Avatar billede kadett Nybegynder
24. januar 2000 - 01:46 #5
Hej Cartman....  hvis du stadig er interesseret kan jeg sende dig en pr mail, min mail er kadett@botha.dk
Avatar billede cartman Nybegynder
08. februar 2000 - 23:59 #6
allan --> kunne jeg købe dit script `!?
Avatar billede funky_bo Nybegynder
20. februar 2000 - 19:41 #7
ja jeg har da en sms snder i flash og hvorfor vil du så vide det
Avatar billede cartman Nybegynder
13. juni 2000 - 23:53 #8
undskyld lang ventetid :(
Net problemmer, men det virker vist nogenlunde...