Avatar billede jschroll Nybegynder
08. august 2001 - 16:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner til onlinespil

Jeg har lavet et online spil på nettet.
Det trænger gavaldigt til et pift og jeg ville derfor høre om der var en webdesigner der har lyst til at hjælpe. Det skal lige siges at sitet (indtil) videre er nonprofit, men hvis der bliver penge ud af det er jeg naturligvis indstillet på at dele.
Udover det får du mulighed for at eksponere dit design på et temmelig besøgt site.
Avatar billede jokn Nybegynder
08. august 2001 - 16:45 #1
hvad er adressen??
Avatar billede jokn Nybegynder
08. august 2001 - 16:55 #2
?
hvad er adressen til den side med mange besøgende?
hvad er adressen til det spil der skal \"piftes\" op med bedre grafik?
Avatar billede staz Nybegynder
08. august 2001 - 19:05 #3
Jeg tror at det er lige mig. Kontakt mig på info@pixel-studios.dk. Jeg er klar på opgaven i morgen.
Avatar billede jschroll Nybegynder
09. august 2001 - 10:49 #4
Adressen er www.heroes.dk.

Hvis du vil have mere info så kontakt mig på jschroll@yahoo.com
Avatar billede mixart Nybegynder
10. august 2001 - 19:08 #5
Jeg er med! Onlinespil er en rar ting :-)

Kan kontaktes på mik@mixart.dk .. Hjemmeside med referencer o.a. http://www.mixart.dk
Avatar billede jschroll Nybegynder
30. april 2002 - 01:02 #6