Avatar billede Weco Nybegynder
17. juni 2012 - 16:25 Der er 6 kommentarer

Min steam acc, er blvevet hacked

Hej,mit steam account er blevet hacked, og hackeren har både ændret kode og email. Jeg har hørt man kan skrive til steam, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan man gør det, så hvis i ved det så skriv

På forhånd tak
Avatar billede MikkelHviid Nybegynder
17. juni 2012 - 16:35 #1
Avatar billede dannyhare Nybegynder
17. juni 2012 - 16:37 #2
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2347-QDFN-4366

Følg anvisningen :)

Har du købt spil fra din konto, vil de spørge efter kreditkort-oplysninger, (sikkerhedsspørgsmål) som kan dokumentere du er retmæssig ejer.
Avatar billede korospo Nybegynder
17. juni 2012 - 17:45 #3
er desværre nødig til at sige at 90% af gange der er steam pisse ligeglad, fordi de får måske 1000 anmeldelser i time fordi folk lige tror de kan være smarte og få andres acc.

derfor steam ikke som sådan går op i henvendelserne. men ved hvis nogen af spillende er produceret af EA eller lign og har aktiveret dig som bruger af det og spillet er i gemmen steam eller du har en produkt kode på en af dine spil så kan du sagtens få din account igen ved at kontakte steam så skriv til dem i en mail og forklar hvad der nu er sket, derefter smid din produkt kode som bevis så er jeg enlig sikker på du kan få din account igen. ellers er den tabt til ham der nu en gang har fået den. desværre.
Avatar billede dannyhare Nybegynder
17. juni 2012 - 17:52 #4
Sikke noget vrøvl, du er da ikke lige glade.

Hvordan tror du ellers jeg ved det? Jeg havde mistet min til en hacker, og 27 timer efter var det min igen, jeg oplyste enkelte spørgsmål omkring mit kredit, type, de sidste 8-cifte kortnummer, hvornår jeg sidste havde købt et spil osv.( fremgår jo i netbank). Så konklusionen er, uanset hvor mange anmeldelser de får, de er IKKE ligeglade.
Avatar billede korospo Nybegynder
17. juni 2012 - 19:20 #5
okay siger vi bare.
Avatar billede Weco Nybegynder
18. juni 2012 - 07:40 #6
Jeg har været inde og kigge lidt på steam-supports hjemme side men jeg kan altså ikke finde, et sted hvor skal skrive de sidste 8 cifre  som du siger.