Avatar billede Greenseeker Praktikant
11. juni 2012 - 11:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

#Navn og Analysis Toolpack

Hej!

Har søgt, men er ikke lykkedes med at finde en løsning på et problem. Håber der er en der kan hjælpe eller guide videre...

Et ark udviklet i Excel 2003 indeholder formler der kræver at Analysis Toolpack er aktiveret (tror det er ANTAL.ARBEJDSDAGE() der kræver dette). Hvis ikke det er aktiveret får jeg fejlen "#NAVN". Efter overgang til Excel 2007 får jeg nu fejlen #NAVN" selvom Analysis Toolpack er aktiveret.

Hvad kan være årsag til dette?

På forhånd tak for hjælpen! :o)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2012 - 12:02 #1
Har du prøvet at gemme filen i xlsx format?

Hans
Avatar billede store-morten Ekspert
11. juni 2012 - 12:15 #2
Ser formlen sådan ud: =ANTAL.ARBEJDSDAGE(A1:A2) ?

Eller med navngivet celler: =ANTAL.ARBEJDSDAGE(Start:Slut) som ikke findes? Så returneres #NAVN?
Avatar billede Greenseeker Praktikant
11. juni 2012 - 12:39 #3
Det er =ANTAL.ARBEJDSDAGE(Start;Slut;(minus en række datoer fra en liste)). Alt "findes"

Virker upåklageligt i 2003, men får fejl i 2007...
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2012 - 16:36 #4
Det er vel en DK sprogversion af Excel 2007 du arbejder med?
Avatar billede store-morten Ekspert
11. juni 2012 - 16:36 #5
Du er velkommen til at sende en kopi på E-mail så kan jeg prøve om det virker i 2010 versionen.
Avatar billede store-morten Ekspert
11. juni 2012 - 16:39 #6
"Efter overgang til Excel 2007 får jeg nu fejlen #NAVN"

Så jeg gætter på det er DK sprogversion ;-)
Avatar billede Greenseeker Praktikant
26. juni 2012 - 12:52 #7
Lukker...