Avatar billede morftux Nybegynder
11. juni 2012 - 01:13 Der er 1 løsning

Synology Photo Station: Ikke til stede hos Users, kan ikke aktiveres

Hej.

Photo Station installeret og kørende.
Desværre er den ikke til stede hos brugere eller brugers Valgmuligheder (profilen oppe til højre), hvorfor den heller ikke kan aktiveres.
Ej heller er den at finde i Kontrolpanel - Programprivilegier.

Nogen der kan hjælpe med denne?

Det skal siges at programmet er der og virker, for jeg har haft gang i det fra "Startknappen" (oppe til venstre).
Det kan også nævnes at såvel Audio Station som File Station optræder i Programprivilegier.

På forhånd mange tak for hjælp :-)
Mvh Morten
Avatar billede morftux Nybegynder
12. juni 2012 - 12:16 #1
Problemet løst.
En mulig fejlfortolkning af programmet Photo Station fra min side; Opfattede programmet på linie m. bl.a. Audio- og File Station, men Photo Station er tilsyneladende et selvstændigt/-kørende program.

Spørgsmålet derfor lukket.