Avatar billede sneska Nybegynder
04. juni 2012 - 18:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overfør sms fra android til pc?

Hej med dig :)
Jeg har slettet min gmail som jeg havde til at logge på min android tlf og kan ikke logge på med en anden.
Jeg har sms'er liggende på den som jeg vil bevare, men aner ikke hvordan ?
Altså, jeg kan ikke logge ind så jeg kan ikke bruge android market til at hente en app der kunne hjælpe.
Hvis jeg tager sim kortet ud og tænder mobilen kan jeg se alle beskederne, hvilket betyder at de må ligge på telefonen og ikke på kortet , desværre. Jeg kan ikke se hvordan jeg kan gemme/overføre beskederne til sim kortet fra telefonen, som er en HTC desire.

Nogen der har idéer til hvordan jeg kan beholde mine sms'er før jeg geninstallere fabriks indstillinger som vil slette alt permanent fra telefonen ?
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2012 - 22:34 #1
hej  jeg  forstår desværre ikke lge dit spørgsmål :(((

Overfør sms fra android til pc?

Jeg har slettet min gmail som jeg havde til at logge på min android tlf og kan ikke logge på med en anden

har du ikke bare slettet  fra mobilen og  så du bare logge på via https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=http://mail.google.com/mail/?hl%3Dda&scc=1&ltmpl=default&ltmplcache=2&hl=da

Jeg har sms'er liggende på den som jeg vil bevare, men aner ikke hvordan  lav backup af dem :-)  http://www.appsandroid.dk/joomla/hvordan-tage-backup-af-sms-pa-android.html

Hvis jeg tager sim kortet ud og tænder mobilen kan jeg se alle beskederne, hvilket betyder at de må ligge på telefonen  så  send en E-mai til dig selv :-)
Avatar billede sneska Nybegynder
04. juni 2012 - 22:46 #2
Hej tak for dit svar :)

Jeg vil bare gerne beholde mine sms'er og spørgsmålet går vel på hvordan det kan udføres :)

Jeg har slettet gmail'en på pc ikke på mobil, og der er gået for lang tid nu så jeg kan ikke genoprette den.

Sende mail til mig selv, det har jeg ikke tænkt på :) Men desværre ikke muligt på min HTC Desire.

Da jeg ikke kan logge ind på telefonen kan jeg ikke bruge apps.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 10:53 #3
kan du ikke send en sms til en ven og så send  til´bage igen
Avatar billede sneska Nybegynder
06. juni 2012 - 14:29 #4
Ok , jeg fandt ud af at jeg kan trykke på beskeden i 1,5 sekund så for jeg valg mulighed til at sende sms til simkort.

Det tror jeg må være løsningen :)

Kan du skrive et svar så spørgsmålet kan lukkes :))
Og tak for hjælp ;)
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 16:01 #5
her :-)