Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
04. juni 2012 - 18:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kopiere fra harddisk

Min Pc er smadret og derfor har jeg fjernet harddisken.
Hvordan kopierer jeg data fra harddisken over på eksternharddisk.
Hvem har løsningen til mig .
M.v.h
JB-
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2012 - 19:07 #1
Du sætter den bare til USB og kopierer det du vil, det er det hele.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2012 - 19:12 #2
Hvis du ikke kender til det:
http://www.edbpriser.dk/lagringskabinet/sandberg-usb-all-in-1-hard-disk-link-id-391825.aspx
Eller hvad jeg selv foretrækker:
http://newz.dk/usb-dock-til-sata-harddiske
Den fås også til både Ide og Sata harddisk.
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
05. juni 2012 - 11:38 #3
Tk for dit forslag , men hvordan kan jeg tilslutte harddisken til min usb port når den er taget ud af den defekte PC.
Mvh,
jb
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 12:56 #4
Det er jo netop derfor du kan slutte den til en USB indgang. Men selvfølgelig ikke på den defekte PC, men på en fungerende. Så det er bare at sætte kablerne til, eller at sætte kablerne til docken, og så sætte HDD i docken.
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
05. juni 2012 - 16:18 #5
Tak for dit sidste løsningsforslag ,jeg vil prøve metoden-
Mvh.
JB.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 16:23 #6
OK, hvis HDD er i orden, og det er samme styresystem, så bliver der ingen problemer.
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
19. juni 2012 - 17:43 #7
problemet med min kopiering afHDD,er løst .Tak for god og nyttigt
vejledning
Mvh.
JB-
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
14. august 2012 - 17:35 #8
Tak for hjælpen mit problem er løst med bravour .
hilsen
jb.