Avatar billede JobJog Nybegynder
03. juni 2012 - 20:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

php unset sessions

Hej
Nå man nu har lavet en function hvor man beder den at unset session og derefter skal den heade tilbage til index. hvad kan grunden så være, at man skal klikke 2 gange på logud før den unsetter og smider mig tilbage til index?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
03. juni 2012 - 20:26 #1
lidt code ville måske hjælpe.
jeg vil dog anbefale dig at lukke dette spørgsmål og oprette det over i PHP gruppen istedet
Avatar billede JobJog Nybegynder
03. juni 2012 - 20:32 #2
lukker tråden her..