Avatar billede francko00 Nybegynder
01. juni 2012 - 15:59 Der er 3 kommentarer

De bedste grafikkort i bærbar lige nu?

Så er Diablo III jo kommet på gaden og min gode gamle maskine kan ikke følge med mere, så det må være tid til at investere i nyt.
Har dog udviklet en kærlighed til bærbare, så den næste maskine må meget gerne være bærbar også.

Så kommer det store spørgsmål; hvilke bærbare grafikkort yder bedst ?

Jeg har simpelthen mistet overblikket og kan ikke umiddelbart finde mening i modelnumre/navne kontra ydelse på de bærbare enheder.

Så hvis nogen gider at fortælle mig hvilke kort der er værd at gå efter, hvis man gerne vil spille lidt diablo III og ellers bare bruge maskinen til skolearbejde, se video og spille syvkabale.

Jeg regner med at bruge 5000 - 7000 på en ny maskine, så hvis nogen lige er faldet over et fremragende tilbud, må der gerne linkes =D

Med venlig hilsen
Avatar billede Blaine Nybegynder
01. juni 2012 - 16:27 #1
Avatar billede Wally1973 Praktikant
01. juni 2012 - 17:18 #2
Hvis du har spillet Diablo 3 på en stationær før, så prøv lige spillet på en bærbar før du køber en.
Bærbare yder slet ikke det samme som en stationær og du vil måske blive ret skuffet over oplevelsen, specielt når der pludselig er mange dynamiske objekter på skærmen samtidigt.
Avatar billede Blaine Nybegynder
04. juni 2012 - 15:49 #3
Alternativt en Sony vaio.
Det er en udemærket maskine, (de tre links er samme maskine i foskellige farver).
Til 6.000,-
http://www.edbpriser.dk/baerbar/sony-vaio-e-series-sve14a1s1e-id-6760829.aspx
http://www.edbpriser.dk/baerbar/sony-vaio-e-series-sve14a1s1e-id-6760827.aspx
http://www.edbpriser.dk/baerbar/sony-vaio-e-series-sve14a1s1e-id-6760828.aspx

Disse maskiner burde være fine til dit behov =)