Avatar billede jensborgbjerg Nybegynder
27. maj 2012 - 13:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gem canvas til webserver.

Hej!
Er der en der via et ultrakort script kan vise mig hvordan man tager indholdet af html5 canvas objekt og kalder en metode så det bliver gemt som billedefil på webserver?
VH
Jens
Avatar billede olebole Juniormester
27. maj 2012 - 14:32 #1
<ole>

Nej. Du må lave et script, der traverserer elementets pixels og noterer hver værdi. Alle værdier kan derefter konkateneres til en streng, som du sender til serveren. Her kan du parse strengen og konstruere et billede svarende til det på klienten.

'Ultrakort script'? ... næppe  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
01. juni 2012 - 16:56 #2
Denne bruger er vist rent spild af tid!
Avatar billede jensborgbjerg Nybegynder
10. juli 2012 - 23:52 #3
Tak. Kan du ikke lige oprette et link så jeg kan give point?
Avatar billede jensborgbjerg Nybegynder
23. november 2014 - 16:57 #4
luk
Avatar billede jensborgbjerg Nybegynder
23. november 2014 - 16:58 #5
luk