Avatar billede predator Nybegynder
24. maj 2012 - 09:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere computere på ét sæt tastatur/mus og deling af audio

Hey alle i kloge hoveder,
én af mine kollegaer har netop fået sådan én fætter her:
http://www.belkin.com/uk/switch2/

Den er til hjemmekontor, så både privat stationær og arbejdsbærbar kan sidde på samme tastatur/mus og evt. forstærker kan dele audio input. Jeg overvejer selv én lignende, men er klart på udkig efter én der kan "æde" DVI stik fremfor VGA, men stadig understøtte audio. Nogen der kender nogen gode produkter til det? Helst under 1.000,-

Det ville så også være helt perfekt hvis den kan tage 3 maskiner, da vi også har én MacBook PRO - det er dog ikke et krav.

Kom glad med nogen bud :)

/CR
Avatar billede Broxigar Praktikant
24. maj 2012 - 13:58 #1
Hej Predator, jeg har fundet disse:

VGA, USB og Audio: http://www.edbpriser.dk/fordelerboks-switch/aten-petite-cs64us-id-5513303.aspx (Stort Billede: http://www.aten.com/images/uploadImages/KVM-Switches/Cable-KVM-Switch/products/CS64US-Cable-KVM-Switches-OL-large.jpg )

Jeg kiggede på listen over 4-port KVM switches og der var kun en med DVI, som lå under 1000 kr, og den havde kun PS/2 porte, ikke nogen USB-porte.
Avatar billede predator Nybegynder
24. maj 2012 - 15:06 #2
Fandt selv noget og dem du skriver er så vidt jeg kan se VGA
Avatar billede Wally1973 Praktikant
24. maj 2012 - 23:20 #4
#3 Husk lige at det produkt du linker til kun har DVI-D, så din skærm skal understøtte dette.
Avatar billede predator Nybegynder
26. september 2012 - 14:12 #5
Købte den fra Dustin og den virker nogenlunde