Avatar billede tac Nybegynder
21. maj 2012 - 09:46 Der er 13 kommentarer

Tidsstyringsprogram

Hej Eksperter

Først vil jeg sige at jeg er lidt usikker på hvilken kategori dette spørgsmål skal være i.

I forbindelse med mit nyopstartede firma har jeg brug for et program som kan "tage tid" på opgaver med stopur. Lidt lige som programmet "Task Coach" det skal fungere på den måde at jeg kan oprette en opgave, så kan mine medarbejdere gå hen og klikke sig ind på en opgave, skrive sit navn og trykke start og så begyndert uret at tælle.

Dette kan programmet "Task Coach" nogenlunde idag, men det kan ikke have to igang med samme opgave samtidigt og det vil jer meget gerne have et program som kan.

Er der nogle som kan hjælpe ? og sig endelig til hvis jeg skal uddybe noget mere
Avatar billede supertekst Ekspert
21. maj 2012 - 18:20 #2
Kunne du forestille dig det udviklet i Officepakken - f.eks. ved integration af Excel og Outlook - via VBA?

Så kan i selv bestemme "spillereglerne"..
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2012 - 22:01 #3
Avatar billede tac Nybegynder
22. maj 2012 - 08:47 #4
#2

Jeg ved ikke helt hvad du mener, jeg er på ingen måde nogen haj til det jeg er på vej indi hehe. Vil du uddybe hvad det er du mener
Avatar billede supertekst Ekspert
22. maj 2012 - 09:02 #5
Hvis i råder over Microsoft Office-pakken - så kan der programmeres et system til det ønskede.

Hvis du ønsker yderligere uddybning - så er du velkommen til at kontakte mig direklte. @-adresse under min profil.
Avatar billede tac Nybegynder
22. maj 2012 - 14:46 #6
Nu kører vi desværre ikke med office-pakken
Avatar billede supertekst Ekspert
22. maj 2012 - 15:03 #7
Ok - håber andre kan hjælpe..
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2012 - 19:25 #8
Avatar billede tac Nybegynder
23. maj 2012 - 09:45 #9
# rasmus64745

Det er ikke kun en stopursfuktion jeg skal bruge, jeg skal kunne oprette et projekt hvorpå man kan klikke sig ind, skrive sit navn og trykke start på tiden. Når så projektet er færdigt bliver alle de tider folk har trykket sig ind og arbejdet på projektet talt sammen
Avatar billede supertekst Ekspert
23. maj 2012 - 11:59 #10
Når i nu ikke har Officepakken - kunne en mulighed måske være en Access database som "runtime". Det er nogen år siden jeg har prøvet det - men måske??
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2012 - 11:53 #11
#9 så må du lave en website som kan det :-)
Avatar billede M Christensen Praktikant
06. februar 2018 - 20:52 #12
Lidt gammel tråd, men kan se der er nævnt nogle nedtællere og stopure. Af online og digital nedtællere kan jeg anbefale https://nedtæller.dk
Ellers kan anbefales et tidsstyringsprogram som Intempus.
Avatar billede M Christensen Praktikant
06. februar 2018 - 20:57 #13
Hov forresten, glemte også https://stopur-online.dk. Men til mere gennemførte tidstagninger til registrering, så vil vil det være noget som Intempus.