Avatar billede denjoer Nybegynder
19. maj 2012 - 11:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SE HER..Vigtig og Sjov opgave i Excel tilbydes.

Hej,

Kort og godt. Excel 2003 Macro virker fint - nu skal det samme regneark virke i Excel 2007. Søger en Office ekspert som kan hjælpe med denne opgave.

Får en fejlmeddelelse Can't exit design mode because control 'cmd clear form' can't be created. Herefter kommer der et vindue frem med VBA.

Aner seriøst ikke hvordan det skal løses. Sikkerhedsindstillinger er sat til enable for macros.

Jeg kan sagtens sende dokumentet på email eller vi kan tage en snak om det.

Håber meget at høre fra én der kan hjælpe med ovenstående. På forhånd tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. maj 2012 - 11:33 #1
Du er velkommen til at sende filen - @-adresse under min profil.

Får set på det senere..
Avatar billede denjoer Nybegynder
19. maj 2012 - 12:35 #2
Vil bare sige jeg har sendt dig en mail nu.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. maj 2012 - 18:17 #3
Er modtaget...
Avatar billede denjoer Nybegynder
20. maj 2012 - 00:09 #4
Hvis jeg kunne give 2000point herinde ville det være så fortjent til supertekst. God weekend til alle.
Avatar billede denjoer Nybegynder
20. maj 2012 - 00:13 #5
Supertekst kan du lige tjekke om du har fået de 200 point for opgaven. Jeg har forsøgt at acceptere dit svar og tildele point så vil bare gerne vide om de er modtaget. Det er mere end velfortjent:)
Avatar billede supertekst Ekspert
20. maj 2012 - 10:13 #6
Du har accepteret dit eget svar, hvor du selv tager point..
Jeg har ikke lagt noget svar..

Hvis du vil give point skal du oprette et nyt spørgsmål "Point til Supertekst" - så ved alle andre havddet drejer sig om - OG SÅ SKAL DU HENVISE TIL DETTE SPØRGSMÅL "ellers er der nogen der kommer efter dig".

Løsningen var at reparere og gemme flen i 2007-format.
Avatar billede denjoer Nybegynder
20. maj 2012 - 11:40 #7
Det var bestemt ikke min mening jeg skulle tage point men har oprettet et nyt spørgsmål med "Point til Supertekst" og henvist til denne excel opgave. Så skulle det være på sin plads :) Du skal selvfølgelig modtage dine point som fortjent.
Avatar billede supertekst Ekspert
20. maj 2012 - 13:07 #8
Alt ok - det er sket før..