Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
12. maj 2012 - 16:47 Der er 7 kommentarer

AKUT AKUT imap og pop kan ikke opsætte en mail

Kære alle
er der en af jer som kan hjælpe har en mailadresse som er del at et netværk som ikke vil modtage ellers sende.

Det er gennem yousee, og jeg prøver at få adgang til kontoen, men jeg kan ikke får supporten fra yousee til at fungere

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Hjaelp_til_e-mail/Saadan_opsaetter_du_Windows_Mail.aspx

der kommer en fejlmeddelse at astmp.yousee.dk ikke findes?
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. maj 2012 - 16:52 #1
asmtp.yousee.dk findes fint.
Den har ip: 195.41.46.252
Avatar billede sand321 Nybegynder
12. maj 2012 - 16:54 #2
Har du husket at ændre porten fra 25 til 587?
Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
12. maj 2012 - 17:00 #3
ja nu har jeg sat en ny konto op, men nu alle emails væk
Den kommer så ikke med nogle fejlmeddelser, men jeg kan bare ikke se hverken udbakke eller indbakke
Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
12. maj 2012 - 17:03 #4
altså de mails jeg prøver at sende ender i udbakke
Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
12. maj 2012 - 17:06 #5
vi er lidt i tvivl om kodeordet er rigtigt, så vi har prøvet forskellige ting,

ved i hvordan jeg kan prøve at nulstille passwordet, også stadigvæk få adgang til kontoen

Problemet var fra starten af vi gik fra coonectit til bredbånd og derfor var inden og ændre window live mail opsætningen
Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
12. maj 2012 - 17:08 #6
porten er ændre
og hvad kan jeg bruge IP'en til?
Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
12. maj 2012 - 17:15 #7
Værten 'asmtp.yousee.dk ' blev ikke fundet. Kontroller, at du har angivet servernavnet korrekt.

Emne ''
Server: 'asmtp.yousee.dk '
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC0D
Protokol: SMTP
Port: 587
Sikker (SSL): Nej
Socket-fejl: 11004