Avatar billede mma4real Nybegynder
11. maj 2012 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logo

Hej derude! :-)

Jeg leder efter en som kan lave et mma logo. logo'et skal være hvidt på en tranparrent baggrund. Jeg har ikke rigtigt gjort mig nogle overvejelser hvordan det ellers skal se ud. Håber der er en derude som har lidt fantasi/kompetencer til at lave dette. Betaler gerne for arbejdet.

MVH Christian
Avatar billede tobrukDk Novice
11. maj 2012 - 22:15 #1
hvad med server og ligne??
Avatar billede mma4real Nybegynder
11. maj 2012 - 22:22 #2
Forstår ikke dit spørgsmål? Server til hvad?
Avatar billede tobrukDk Novice
11. maj 2012 - 23:17 #3
jeg mener hvad med farve valg og ligne?
Avatar billede mma4real Nybegynder
12. maj 2012 - 12:13 #4
Logo'et skal bare være i hvidt på en transparrent baggrund. Havde forstillet mig logo'et skulle være en form for en viking.
Avatar billede mma4real Nybegynder
13. maj 2012 - 19:20 #5
lukker igen :/
Avatar billede The_White_Hat Nybegynder
16. juli 2012 - 21:01 #6
Fandt du én? Og er det transperant fordi du har en fast hjemmeside-farve? Så skal det jo bare være i PNG-format....
Avatar billede mma4real Nybegynder
18. juli 2012 - 15:43 #7
Hej, nej fandt desværre ikke nogle. Og ja det skal være png format da det skal være transperant baggrund pågrund af hjemmesiden.
Avatar billede The_White_Hat Nybegynder
18. juli 2012 - 16:06 #8
Hvor meget har du tænkt dig mht betaling? Jeg vil meget gerne lave det:)
Avatar billede mma4real Nybegynder
18. juli 2012 - 16:35 #9
jeg har sendt en besked til dig