Avatar billede wowdancing Nybegynder
05. maj 2012 - 17:31 Der er 7 kommentarer

Ny computer

Jeg søger en ny computer til max 8.000. Den skal bruges til gaming og have Intel i7 samt et okay grafikkort jeg har fundet den her, men kan i finde andre?
ASUS N73SM-TZ069V: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/514415/ASUS-N73SMTZ069V.html.
Den må meget gerne være billigere
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2012 - 18:41 #1
Avatar billede pstidsen Novice
05. maj 2012 - 20:37 #2
Nej da! Grafikkortet er for dårligt. Dette er dens grafikkort: http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-630M.63761.0.html

Disse er MEGET bedre: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6756301;6702713;6383946;4181525

Computeren er alle bedre end den du har fundet. De er listet efter hvor gode de er (prisen stiger ligeså).
Avatar billede wowdancing Nybegynder
05. maj 2012 - 20:53 #3
Men grafikortet har da 2GB?
Avatar billede lassesvend Nybegynder
05. maj 2012 - 21:18 #4
Compumail har også nogle udmærkede computere:
http://www.compumail.dk/computergruppe?gruppe_id=3&type=computere&gruppenavn=Gaming%20PC

Men hvis du skal have det bedste til den billigste pris kan det tit betale sig at bygge den selv.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2012 - 07:23 #5
meningen med at man gør opmærksom på at spørgeren har for mange åbne spørgsmål er så at man ikke hjælper ham før han har lukket eller har givet point i dem han har åbne

det hjælper ikke ret meget hvis i bare fare over ham uden han lukker nogle af dem

ofte kan spørgerne ikke engang finde de gamle

den er til jer 3 der har svaret

for ikke så længe siden blev det system lavet netop for at afhjælpe dette

det hænger sammen med hvis spørgsmålet ligger i den rette kategori kan man ved at søge finde hjælp på de fleste spørgsmål
Avatar billede pstidsen Novice
06. maj 2012 - 10:55 #6
#5: Jeg tænkte at spørger kun havde 360 points ude og det var ikke så galt. Nu har jeg kigget på antal spørgsmål åbne og der er da en del!

#3: Jeg ved præcis hvad jeg skal svare, men det venter jeg med at sige til du har lukket dine gamle spørgsmål =)
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2012 - 11:54 #7
det er ikke for at være kværulant eller være imod denne bruger på nogen måde men de opstår hele tiden på denne side
vi ser ikke så meget til administratoren så vi må lære af fejlene vi alle begår

derfor vil jeg opfordre den første fremover til at lægge denne her i den første kommentar

det kunne administratoren gøre  så den auto lå når man oprettede spørgsmål

http://www.eksperten.dk/faq

der findes folk der stiller spørgsmål herinde der bare ikke vil følge gældende regler
se på cykelstien hvordan de kører - tankeløst dumt
et ikke helt brugeligt eksempel men bare som ja
et eksempel

der er flere af de "gamle" der har fået dårlige mails forsdi de påpegede div ting herinde
de blev kaldt politimand og andet dumt fordi folk tror de selv kan lave regler de skal følge
dem der er lavet herinde gælder ikke for mig må de vel tænke eller hvad

uopfordrede svar er også en af de ting folk laver
dem der stiller spørgsmålene kan ikke gennemskue det og accepterer så bare den svar mulighed
dem der på den måde nappede point hører du ikke noget til mere.
pointsystemet er jo lavet for ligesom at opildne folk til at gøre lidt mere

men når man komme helt til tops er de som regel væk fra siden med få undtagelser som sikkert opfatter det lidt som en hobby

nok om det.