Avatar billede 13thsky Nybegynder
02. maj 2012 - 09:27 Der er 5 kommentarer

Fra egen hjemmeside til Facebook væg

Er det muligt at lave et indtastningsfelt på egen hjemmeside som automatisk poster det man skriver på ens firma-facebook-page.

Jeg har en hjemmeside Accessories.dk hvor jeg sælger smykker, solbriller osv. Jeg vil gerne have at kundeservice kører via vores facebook væg facebook.com/accessories.dk
Men er det muligt at poste direkte på facebook.com/accessories.dk-vægen fra Accessories.dk?

På forhånd tak.
Avatar billede Panen Nybegynder
02. maj 2012 - 11:33 #1
Ja det er absolut muligt. Det kræver dog noget udvikling på din hjemmeside ved hjælp af Facebook API.

Ref: https://developers.facebook.com/
Avatar billede 13thsky Nybegynder
02. maj 2012 - 12:13 #2
Ok, tak. Jeg er ikke så teknisk, så jeg skal bruge en løsning som forklarer præcist hvad jeg skal gøre. Anybody?
Avatar billede tobrukDk Novice
02. maj 2012 - 12:44 #3
#2 prøve at kigge på den her ;

http://www.youtube.com/watch?v=8383iyKYC1g
Avatar billede Panen Nybegynder
02. maj 2012 - 13:00 #4
Det tror jeg desværre ikke du finder, da det ikke er noget kode man bare lige smider ind på sin hjemmeside.

Først skal du have forbundet din webside med facebook med en API Key som du kan få ved at oprette dig på deres developer side.
Det kræver du udvikler et loginsystem som gør brug af enten deres Javascript SDK eller PHP SDK.
Derefter kan du som den indloggede bruger gøre brug af nogle funktioner beskrevet i deres Graph API, til blandt andet at Poste til jeres væg.

Men som sagt, det er ikke noget man bare kan sætte ind på sin hjemmeside uden lige.
Avatar billede tobrukDk Novice
02. maj 2012 - 23:30 #5
#4, det synees jeg også at jeg har læse noget omkring, men jeg var ikke helt sikker på om det var rigtigt overhovedet :D