Avatar billede Mulle40 Nybegynder
29. april 2012 - 14:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Iphone

Skal høre om der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg har købt en brugt Iphone til min datter og vi har sat den til og nulstille alt, skal bare lige høre om der er nogen der ved hvor lang tid det kan ta for nu har den stået og kørt såen i et par timer..
Avatar billede sand321 Nybegynder
29. april 2012 - 15:04 #1
Det burde kunne gøres på langt under 2 timer. Hvad står der på skærmen?

Hvis den har været frossen i længere tid, kan du prøve et hard reset:

Perform a reset on the iPhone. Hold down the "Sleep/Wake" button and the "Home" button simultaneously for several seconds. Ignore the red slider when it appears. Continue to hold until the Apple logo disappears from the screen to reset the operating system and power off the device. Press and hold the "Sleep/Wake" button until the Apple logo appears on the screen to turn it back on.

Read more: How to Reset A Frozen iPhone | eHow.com http://www.ehow.com/how_4668648_reset-frozen-iphone.html#ixzz1tQyR0M6r
Avatar billede Mulle40 Nybegynder
29. april 2012 - 15:12 #2
Der bare et apple mærke på skærmen og så køre der bare såen ring rundt midt på skærmen så det ser ud som om den arbejder men det tager bare lang tid.. Hvad betyder det og hard reset den..?
Avatar billede sand321 Nybegynder
29. april 2012 - 15:18 #3
Ok. Så ville jeg prøve et hard reset som beskrevet. Det er lidt ligesom når du tager strømmen fra din computer, når den er frosset.

Bagefter burde du kunne slutte den til en computer med itunes og installere nyeste IOS.
Avatar billede Mulle40 Nybegynder
29. april 2012 - 15:37 #4
Vi kan se at det ser ud som om den er jailbreaket for der er et ikon hvor der står CYDIA på så hvordan kan man så nulstille den og få den op og køre igen.. hvis man kan det..
Avatar billede sand321 Nybegynder
29. april 2012 - 15:54 #5
Når telefonen er jailbreaket må man ikke nulstille den fra tlf, men kun fra itunes!

Følgende skulle løse problemet:

Follow the below steps and you are all set no worries:
1- shutdown your iphone with the hard reset "home button and power for 10 second"
2- connect the usb cable to the pc but NOT to the iphone"
3- open itunes
4- while the iphone is off, press the home button for 5-10 seconds then plus the other end of the white connection cable into the iphone
5- do not remove your finger from the home button
6- itunes will detect it and you can now restore it

Taget fra: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=562130
Avatar billede Mulle40 Nybegynder
29. april 2012 - 16:40 #6
Nu har jeg fulgt det du har skrevet på engelsk og har efterfølgende startet en gendannelse på tlf er det det man skal gøre...
Avatar billede sand321 Nybegynder
29. april 2012 - 16:47 #7
Ja, hvis du har startet en gendannelse fra itunes er det helt rigtigt.

Så vil tlf få installeret det nyeste software fra apple og er ikke længere jailbreaket.
Avatar billede Mulle40 Nybegynder
29. april 2012 - 16:51 #8
Jamen der er stadig det der ikon hvor der står CYDIA og den starter ikke op med at man skal vælge sprog osv...så jeg tror måske jeg har gjort det forkert...
Avatar billede sand321 Nybegynder
29. april 2012 - 17:06 #9
Følg proceduren en gang til.

Derefter skulle du kunne se tlf i itunes hvor du så kan vælge gendan?
Avatar billede Mulle40 Nybegynder
29. april 2012 - 17:14 #10
Hej igen... Tusind tak for hjælpen så har vi fået den til og virke.. Takker mange gange for hjælpen..
Avatar billede sand321 Nybegynder
29. april 2012 - 17:19 #11
Det var så lidt :)