Avatar billede skagensrose Nybegynder
26. april 2012 - 08:56 Der er 11 kommentarer

Kan ikke låse min nokia C3 mobil op

Hej
Jeg kan ikke låse min nokia C3 mobil op - købte den i går, men der kommer en grøn pil på skærmen med "lås op", og selvom jeg trykker på siden af telefonen på knappen, så sker der intet.
Hvad gør jeg?
Avatar billede sand321 Nybegynder
26. april 2012 - 10:28 #1
Prøv at føre fingeren over skærmen i retning af den grønne pil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2012 - 10:58 #2
#1 Den telefon har ikke touch skærm :D

skagensrose:
Oplåsning af tastaturet
Vælg Lås op, og tryk på funktionstasten
inden for 3 sekunder. Indtast låsekoden,
hvis du bliver bedt om det.

Jeg mener funktionstasten er #, men det står på skærmen når du prøver at låse op.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2012 - 10:59 #3
P.s.
#2 er fra manualen...
Avatar billede skagensrose Nybegynder
26. april 2012 - 11:00 #4
Super, tak :-)

Hvordan er det nu jeg giver dig point?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2012 - 11:01 #5
Ved at acceptere dette svar :)
Avatar billede skagensrose Nybegynder
26. april 2012 - 11:09 #6
Det var nu sand321, der hgav det rigtige svar - telefonen HAR nemlig touchscreen :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2012 - 11:14 #7
#6
C3-00 har ikke touch.
C3-01 har touch.

Mit svar var nu ikke forkert, nu du ikke skrev det fulde modelnavn ;)
Næste gang, så er det nok en god ide at skrive hvem der skal lægge svar.
Avatar billede sand321 Nybegynder
26. april 2012 - 11:39 #8
Du kan evt dele pointene mellem os. Her er osse et svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2012 - 12:26 #9
Jeg skal ikke have point ;)
Avatar billede sand321 Nybegynder
26. april 2012 - 13:02 #10
hehe, nej du ser ikke ud til at mangle nogen i foreløbigt :)
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
25. februar 2013 - 06:21 #11
Du skal indtaste unlock kode for at låse din Nokia C3. Få oplåsningskoden fra http://www.simpleunlocking.com/nokia-c3/rs16wp9/ til en overkommelig pris og besøge http://www.mobileunlockguide.com/nokia-c3 at få gratis oplåsning instruktioner.