Avatar billede ICEHIGH Nybegynder
22. april 2012 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows medieplayer

Hej. Håber du kan hjælpe mig. Min medieplayer i windows 7 begyndte en dag at overtage alle mine ikoner på skrivebordet, således at ligemeget hvilket ikon jeg trykkede på startede medieplayeren ? Ved ikke om det skulle være en eller anden form for virus, men min virus scanner siger min pc er clean ? Jeg har deaktiveret medieplayeren, så forsvandt problemet, men hvis jeg aktiverer den igen kommer problemet tilbage. Ville evt afinstallere medieplayer og geninstallere den, men kan ikke finde den windows eller i programmer.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2012 - 21:00 #1
Der er gået kuk i dine fil-assosiationer.

Prøv først om du kan lave en systemgensannelse til et tidspunkt fra før problemet opstod: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/system-restore
Avatar billede ICEHIGH Nybegynder
22. april 2012 - 22:54 #2
Tak for et hurtigt svar. Dette har jeg prøvet, hjalp ikke :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2012 - 23:01 #3
Så prøv med en reg fil, det er nok LNK filen du skal have fat i:
http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html

Læs instruktionen grundlg, inden du starter.....

PS: Husk at sende dine egne indlæg som Kommentar og ikke som Svar.
Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 16:34 #4
Har du  fået løst problemet med vejmands tip?