Avatar billede 8718 Juniormester
20. april 2012 - 00:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette en varer, der ikke er lagerførende (ydelser)

Vi sælger kun ydelser, men vil alligevel gerne oprette de enkelte ydelser som 'varer', så vi kan få nytte af priskartotekerne.

Men det giver mange ekstra poster til nedskrivning af lagerbeholdning, som er helt unødvendige.

Hvordan oprettes varenumre uden lagerbeholdning?
Avatar billede torben-r Nybegynder
20. april 2012 - 06:44 #1
I Dynamics NAV (Navision) kan man ikke oprette varer uden at der dannes en masse poster til dokumentation af transaktioner.

Anvend ressourcer i stedet for.
Avatar billede 8718 Juniormester
20. april 2012 - 17:59 #2
Hvis jeg benytter ressourcer, kan jeg så bruge prismatrixen?

Vi har ikke særlig mange forskellige ydelser (varer) - men desværre har vi lidt varierende priser til de forskellige kunder.

Vi vil jo rigtig gerne have Navision til at huske disse priser, og det synes jeg ikke lige, at jeg finde ud af i ressourcer.
Avatar billede 8718 Juniormester
12. januar 2013 - 00:29 #3
lukker