Avatar billede zjat Nybegynder
19. april 2012 - 19:51 Der er 1 løsning

Flotte Listviews

Hej Alle sammen

Jeg skal til og lave en hjemmeside og i den forbindelse skal jeg have en liste af events, der gerne må være overskuelig og simple og se på.

Der vil skulle vises ca. 50 events, så hjælper ikke noget at der er store billeder osv.

Er der nogen som kan komme med nogle eksempler. Bedste eksempel efter min hårde vurdering får point :)
Avatar billede zjat Nybegynder
27. februar 2014 - 10:00 #1
lukker