Avatar billede grevlindgren Nybegynder
19. april 2012 - 14:16 Der er 1 kommentar

Pinterest "Pin it" knap i FancyBox billedeviser

Jeg bruger en helt ordinær FancyBox plugin til Wordpress, som er skrevet i JavsScript, og jeg ville gerne om man kunne smide en Pinterest Knap direkte ind i FancyBoxen, så den dukkede op på hver billede eller under hver billede. Ved det findes til LightBox, men magter ikke skifte fra FancyBox, og jeg har simpelthen ikke kunnet finde noget JavaScript der kan hjælpe, og ja har prøvet at skrive det selv... men uden held, så nogen der ved hvor man kan finde mere om hvordan man add'er en Pinterest Pin i Javascript, eller bedre hvordan man gør?
Avatar billede donv Nybegynder
07. september 2012 - 00:09 #1
Hej grevlindgren

Ved en lille googling på engelsk, er der en cool fyr, der har fundet en løsning på problemet. Han har opsat en guide om problemet med en Pinterest knap på billeder til Fancybox på sin blog med kode og billedeksempler. Guiden er på engelsk men virker lige til at gå til. link kommer her:
http://scottgale.com/blog/using-pinterest-with-fancybox/2012/08/15/

En anden god generel dansk guide til brug af pinterest er denne:
http://www.sharethis.dk/pinterest-professionel-guide-godt-i-gang-sharethis-dk/