Avatar billede cirus Nybegynder
18. april 2012 - 16:41 Der er 2 kommentarer

Nyhedssystem i php

Er der en der kan lave et nyhedssystem i php med admin side til basketinfo.dk den skal kunne vises i dette design www.basketinfo.dk/test

Der skal være en teaser med top 3 lige under det store billede og i højre side skal der laves en teaser med lidt flere nyheder og så skal der kun være link til magasin i bunden

Håber en kan hjælpe med et system og lidt design af det
Avatar billede peturkirke Novice
18. april 2012 - 17:00 #1
gratis ?
Avatar billede cirus Nybegynder
18. april 2012 - 17:28 #2
Regnede med point;-)
Men hva skal det evnt koste af danske mønter