Avatar billede Qhran Nybegynder
16. april 2012 - 23:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Touchpad navn?

Hej. Jeg er indehaver af en HP pavilion DV7-6151eo
TouchPadden har på mystisk vis slettet sin egen driver så den virker ikke længere, samtidigt når jeg går ind på HP's hjemmeside og beder om en ny driver vil den sende mig til en WIFI driver der ikke har noget med en TouchPad at gøre.

Mit spørgsmål er om nogen kender navnet på den touchpad der er i denne type bærbare eller om nogen kender navnet på den driver jeg skal downloade og installere for at få den til at virke igen. Hvis i har svaret beder jeg jer om, at skrive det som et svar frem for en kommentar, fordi jeg er blevet skoset for at have åbne spørgsmål og at lukke dem med egne svar, såh.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2012 - 08:27 #1
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=da&cc=dk&dlc=da&sw_lang=&product=5154610#N661
Driver - Tastatur, Mus og Inddataenheder (‏2)
Driver til Synaptics TouchPad  ►
Avatar billede Qhran Nybegynder
17. april 2012 - 09:32 #2
Jeg har lige installeret driveren og nu kan min touchpad vises i enhedshåndteringen igen. Men når jeg åbner for driveren siger den "Enheden kan ikke starte. (Kode 10)"
Nogen der ved hvordan man fixer det, og eventuelt hvad kode 10 er?
Avatar billede Qhran Nybegynder
17. april 2012 - 10:46 #3
Har lige prøvet at opdatere driveren som det er anbefalet, men jeg har ikke fået løst problemet. Fortsættere eftersøgning.
Avatar billede Qhran Nybegynder
17. april 2012 - 10:56 #4
Har lige prøvet at åbne kontrolpanel/mus, da jeg åbnede for denne funktion kom en dialogbox op med det samme. Der stod at driveren endten var ude af funktion eller at driveren ikke fungerede. Derfor spørger jeg nu, om der er en der har nogen anelse om hvad jeg skal gøre.

Hvis styresystem er vigtigt så kører jeg windows 7 home premium med pack 1.
Avatar billede Qhran Nybegynder
17. april 2012 - 12:10 #5
Jeg har lige snakket med HP support. Efter nogle tests kom vi til konklusionen at den skulle til reparation og derfor er spørgsmålet nu lukket.