Avatar billede donnie Nybegynder
16. april 2012 - 10:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forum opdaterings varsel?

Hei

Jeg følger et forum hvor jeg har brug for at få en varsel om at der er kommet nye indlegg asap. Funktionen, abboner på forumet, er slået af fra admin side og er ikke mulig at aktivere. Forumet er av typen phpBB 3.0. Er der en app til mac eller en addon til explorer som kan gi mig en advarsel via sms eller e-mail når der kommer nye indlæg?
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2012 - 12:16 #1
Det kan nok ikke lade sig gøre, uden at du har en "sniffer" til at hitte siden igen og igen og igen.
- nok ikke specielt populært!
Især ikke hvis sitet i forvejen er så betlastet at det ikke kan overkomme at udsende adviser..

Måske kan du få admin'en til at gøre en undtagelse i dit tilfælde...
Avatar billede donnie Nybegynder
16. april 2012 - 16:19 #2
vil ikke gøre noget upopulært. vil forsøke å høre med admin.

takker

(vil du ha point så skriv det som svar)
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2012 - 16:27 #3
200 er lidt meget for et negativt svar... men OK : )