Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
07. august 2001 - 17:59 Der er 7 kommentarer

Hej et par spørgsmål vedrørende microsft frontpage og det sidste pep op

Hej hej
Jeg har kun de her 15 sølle point men håber aligevel i vil svare....

jeg har 2 spørgsmål
Det første
1 : I microsoft Frontpage 2000 når man laver et link kommer der en streg under linket ligesom her på eksperten.dk men hvordan fjerner man den så der ikke er en streg under i programmet Microsoft Frontpage 2000
Nr 2: JEg er ved at lave en side men jeg mangler lige det sidste til den kom med jeres forslag som i vil benytte det må ikke være et kæmpe billede det skal være små ting eller mindre ting., Hope you\'ll help me...
Avatar billede zytech Nybegynder
07. august 2001 - 18:04 #1
1 : du skal bruge CSS style sheet
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
07. august 2001 - 18:11 #2
zytech>> Hvordan er det lige det virker???
Avatar billede zoidberg Nybegynder
07. august 2001 - 18:12 #3
<style type=\"text/css\">
a {text-decoration:none}
a: {text-decoration:none}
</style>
Avatar billede koldstar Nybegynder
07. august 2001 - 18:14 #4
1: Du kan placere makøren midt i linket og derefter skifte til html visning nederst i venstre hjørne.
Nu skulle markøren gerne være på den linie, som du skal ændre i.
hvis den f.eks. ser sådan ud:

<p><a href=\"www.eksperten.dk</a></p>" target="_blank">http://www.eksperten.dk\">www.eksperten.dk</a></p>

skal du ændre den til:

<p>www.eksperten.dk</p>

altså fjerne de de 2 a\'er og alt mellem dem.
så skulle det være klaret.

det kan godt være at der ståret andet bogstav end p, (feks. h1) men det skal du ikke tage dig af.

Avatar billede koldstar Nybegynder
07. august 2001 - 18:17 #5
der kan også stå noget tekst imellem  <p> og <a href... det skal du selvfølgelig heller ikke slette.

til spørgsmål 2 kunne det da være meget skægt at se siden først
Avatar billede koldstar Nybegynder
07. august 2001 - 18:20 #6
hov. du skal selvfølgelig ikke fjerne www.eksperten.dk
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
07. august 2001 - 20:43 #7
1. Lær og brug CSS her:
http://www.html.dk/tutorials/css/

2. Tjaa....

::sunlock.dk::