Avatar billede steen67_dk Juniormester
14. april 2012 - 04:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort er bedst?

Kan nogen fortælle mig, hvilket af følgende to grafikkort jeg skal vælge af bruge?

* Club grafikkort, Nividia Geforce GT 9800, 512 mb
* HD-465x-ZDF2 v7, 1 GB, DDR2Dual DVI TV PCI (ATI ... mener jeg)

Umiddelbart ser det jo ud som om, at sidstnævnte grafikkort skulle være det bedste, men jeg ved det kan snyde.

Har hørt, at hvis jeg skal have et bedre grafikkort ind førstnævnte skal jeg op på et min Geforce 260.

Nogen der kan rådgive mig?

På forhånd tak.
Avatar billede PeterUrsin Nybegynder
15. april 2012 - 18:27 #1
Hej

Jeg bruger selv Nvidia GeForce, syntes det er det bedste Grafikkort jeg har haft, og kan klart anbefales hvis du bruger din computer til at spille spil på, eller hvis du skal se noget med et højt Grafik niveau :)
Avatar billede steen67_dk Juniormester
01. maj 2012 - 15:31 #2
Tak for svaret. Blev desværre nød til at kasser geforce kortet, da simpelthen blev alt for varmt, og begyndte at lukke maskinene ned hele tiden, efter at have udskiftet processer, bundkort og ram.
Avatar billede steen67_dk Juniormester
01. maj 2012 - 15:32 #3
Ups ville give dig lidt point, men hvordan er det nu man gør?