Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
12. april 2012 - 10:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sprog opdatering af NOKIA C5-03

Hejsa

Jeg har en Nokia C5-03 som er paralelimpoteret ( fandt jeg ud af ), og hver gang jeg opdatere telefonenens software skal jeg ned i butikken for at få dansk menu ind i telefonen igen.

Det er endnu ikke muligt at ændre C5-03 produktkoden, men jeg tænker på hvordan butikken ligger softwaren ind i telefonen.

Hvilket program bruger de, og hvor for de denne software fra.
Jeg burde vil kunne gøre det selv eller hvad ?
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 12:50 #1
Hej Jimmi.

Er indstillingen for dansk-sprog på telefonen fuldkommen forsvundet?
Har du læst Nokia C5-03's brugerguide?

Venlig hilsen,
pvaa
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
12. april 2012 - 14:37 #2
Ja! Det danske sprog forsvinder når telefonen opdateres og så skal jeg ned i butikken hvor den er købt og have langt dansk sprogpakke ind igen. Det sker fordi telefonen er paralelimporteret og ikke har en scandinavisk produktkode.

I butikken anvender de et specielt program til at ligge sprogpakken tilbage. Hvis jeg havde programmet kunne jeg måske selv gøre det.
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 15:22 #3
Bruger du windows? Hvis du gør, så prøv lige engang at plugge et kabel i mobilen, og slut den til din pc. Nu burde du kunne se mobilens indhold i stifinder, ikke?
Prøv at se om du kan finde noget med language/sprog. Har lige tjekket med Nokia Support, og det skulle være muligt at installere andre sprogpakker på denne måde.

Håber det hjalp

Venlig hilsen,
pvaa
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 15:25 #4
Har du brug for hjælp, er du velkommen til at skrive en e-mail til mig på: administrator@pvaa.dk.
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
24. april 2012 - 15:50 #5
Slut