Avatar billede Mgrann Nybegynder
11. april 2012 - 10:38 Der er 1 kommentar

Outlook husker ikke tidligere adresser på mails

Hej.
Mit problem er, at outlook ikke husker mine tidligere anvendte e-mail adresser efter jeg har haft computeren slukket. Så lader det til at den "tømmer listen for automatisk fuldførelse". Nogen der har erfaring med dette problem, eller kan løsningen herpå?

Der er "ticket" af "Brug automatisk fuldførelse", hvilket den også gør, lige indtil at computeren har været slukket.

Håber at høre fra en af Jer.
Michael
Avatar billede hypetaxx Nybegynder
11. april 2012 - 11:13 #1
Det er din nk2 fil der er problemer med.

Prøv følgende:
- Luk Outlook
- åben %userprofile%\Application Data\Microsoft\Outlook i stifinder
- omdøb eller slet NK2 filen (fylder sjældent mere end 200 kb) og hedder som standard enten "Outlook.nk2" eller "Default Profile.nk2"

Åben outlook igen og send en mail luk outlook og prøv nu om den husker det.

virker det stadig ikke kan det være nødvendigt at slette din Outlook profil og oprette en ny.

Skriv hvis der er brug for vejledning til det.