Avatar billede Slettet bruger
10. april 2012 - 21:28 Der er 2 kommentarer

vilken router skal jeg vælge.??

vilken router skal jeg vælge???.Jeg har fået fibernet 60/60
og har styresystem win7,Køre med 3stk. bærbar+printer.Gerne lidt
fremtid i denne router.(opdatering)mvh.peermartin
Avatar billede moddi100 Seniormester
10. april 2012 - 23:54 #1
med på en lytter
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 13:18 #2
Linksys eller D-link.

D-link routeren har det stærkeste signal og kan række utrolig langt.
Bruger selv D-link, og vi kan sidde hos vores venner, som bor 2 huse fra, sidde på vores net med nogenlunde signal, og fin hastighed.

Linksys routeren, har et godt signal, og er meget brugervenlig.
Linksys har altid været godt, hvorimod D-link, først i år 2010, rigtig trådte frem.

Mit forslag ville være D-link. D-link bliver også brugt til større firmaer, skoler og meget andet :)

Venlig hilsen,
pvaa