Avatar billede eldar517 Nybegynder
10. april 2012 - 18:50 Der er 2 kommentarer

acer extensa 5635zg problem

hej jeg har acer extensa 5635zg og den fejler et eller andet fordi jeg kan nemlig ikke starte den altså feks jeg starter min bærbar og den loader op så kommer jeg til windows login men der stopper den og siger den updatere windows og når den er ved 3 ud af 3 så kommer der en blå skærm frem. og jeg vil værekelig gerne vide hvordan jeg kan lave det ps har ikke længere cden til at repairer bærbaren  fordi min bror fik smadret Cden

her et kort video om hvordan det ser ud

http://www.youtube.com/watch?v=0ufRPeI7cHM
Avatar billede sadolin1978 Novice
10. april 2012 - 19:10 #1
set på det rystede clip ville jeg nok prøve fejlsikkeret tilstand som nummer 1

hvis du vil reindstallere den uden cd kan du prøve alt F10 under opstart

en 3 mulighed er at disken fejler
Avatar billede sadolin1978 Novice
15. april 2012 - 12:21 #2
hvis denne tråd stadig køre på ligefod med dine andre tråde der omhandler næsten samme problem er der en anden mulighed. Den er at kontakte Acer og bede om et sæt rec. skiver til din model.

En lille note det ville være rat med lidt feedback på hvad der sker i sagerne