Avatar billede snoen Nybegynder
10. april 2012 - 12:16 Der er 2 kommentarer

Min HP bærbar vil ikke lukke ned

Hej

Håber I kan hjælpe
Min HP Compaq 8710w vil ikke lukke ned. Prøver jeg det, står den længe og tænker (Shutting Down) Det ender med at den genstarter istedet.
Det hele sker efter jeg har geninstalleret Win 7 fra CD (ny installation) Har installeret alle win-opdateringer.
Jeg får en meddelse op når den så har genstartet; Windows has recovered from an unexpected shutdown. 2 filer beskriver problemet (.dmp-fil & xml-fil)Kan ikke læse nogen af dem.
Har mistanke til noget grafikkort (via research på nettet) Quadro FX 1600M. Har opdateret driver som er fra 2203-2012 så den er vist uptodate.
Virusprogram er AVG
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2012 - 13:12 #1
brug blue scrren of death til at vise hvad der står iden

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

m.v.h
Avatar billede snoen Nybegynder
10. april 2012 - 14:31 #2
Bug Check String; DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
Har checket at alle drivere til strøm er opdaterede