Avatar billede mhoffmann Nybegynder
09. april 2012 - 16:12 Der er 1 løsning

Webudvikler med iværksætter drømme søges til nyt spændende projekt

Vi er tre fyre der er i gang med et nyt spændende internet projekt, som pt. kører ved siden af vores normale arbejde. Vi er 2 personer der varetager den kommercielle, strategiske og administrative del af projektet og en person der tager sig af alt webudviklingen.

Den ene person som står for webudviklingen har super travlt med at udvikle konceptet og kan ikke pt. nå det hele. Vi søger derfor en ekstra webudvikler som har lyst til at gå med i et spændende projekt, som forhåbentlig på sigt kan føre til at vi kan arbejde med det på fuldtid.

Den rette person vil, efter en passende prøveperiode hvor vi kan se hinanden an og vurdere om kemien passer, indgå i projektet på lige fod med os andre tre. Praktisk vil det fungere således at du vil få lov at købe dig ind i vores ApS, til samme indskud som vi tre hver især har indskudt, og dermed blive ejer af virksomheden.

Vi har hver især indskudt 27.000 kr i virksomheden, så det kræver at du er villig, og har mulighed for, at indskyde samme beløb, når og hvis vi alle bliver enige om at samarbejdet fungerer.

Personen vi søger er formegentlig:

M/K mellem 25 og 35 år
Bosidende i københavn/nordsjælland

Personen har erfaring/kendskab til:

Object orienteret PHP, eller blot alm PHP (så klarer vi OOP sammen)
Kendskab til MYSQL og generelt SQL erfaring
Javascript, evt. Jquery
Alm. HTML, CSS osv.

Det vil være en fordel hvis du har kenskab til:

Frontend design
Photoshop

Hvis du mener du er vores fremtidige partner, så hører vi gerne fra dig.

Skriv lidt om dig selv, vedhæft dit CV og link gerne til websider du har lavet.

Kontakt os på mamamidk@gmail.com

Vi ser frem til at høre fra dig
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
09. maj 2012 - 08:22 #1
Luk