Avatar billede silberbauer Nybegynder
11. januar 2000 - 01:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man lukke et spørgsmål

Kan jeg (er det iorden at) lukke et spørgsmål ved at svare selv og give mig selv pointene tilbage. Det drejer sig om spørgsmål, der tilsyneladende ikke får svar (eller ikke kan svares på i det hele taget).
Avatar billede kirkeby Nybegynder
11. januar 2000 - 01:39 #1
Jeg har set flere gøre det, og det er i orden....  (efter min mening, de andres er i hvertfald ikke lukket, det er kun hvis en masse svarer og du så bare giver dig selv pointsene at de bliver sure....    :)
mvh Jesper
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
11. januar 2000 - 08:27 #2
Det er helt i orden med alle, tror jeg - der er nok flere der bliver irriterede over et spørgsmål der bliver stående i uendelighed uden at blive lukket...
:-)
Avatar billede silberbauer Nybegynder
11. januar 2000 - 08:55 #3
OK, tak.
Avatar billede hobbez Nybegynder
11. januar 2000 - 09:14 #4
Men skriv lige hvorfor du lukker det - hvis du bare laver et svar med "lukket" og så lukker det, giver det nok realtioner - men hvis du skriver at du lukker spørgsmålet fordi du ikke tror på at du får svar, så plejer det at være OK.

/Rob
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
11. januar 2000 - 09:15 #5
Nemlig!
Avatar billede silberbauer Nybegynder
11. januar 2000 - 09:25 #6
Got it.
Avatar billede hobbez Nybegynder
11. januar 2000 - 14:33 #7
Og husk så også lige at lukke dér her spørgsmål - selvom du ikke har point i klemme :o)

/Rob
Avatar billede silberbauer Nybegynder
22. januar 2000 - 21:12 #8
Sorry, hermed.