Avatar billede ewp Nybegynder
07. august 2001 - 13:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flyt filer i en Fart

Man skulle kunne skyde genvej ved overflytning af filer til et bestemt sted, ved hjælp af Windows-funktionen, \"Overfør til\".

Det skulle kunne gøres ved at åbne en mappe med navnet, \"C:\\Windows\\SendTo\".

Denne mappe, kan jeg ikke finde på min Windows Me!!

Er der nogen, der kan hjælpe??
Avatar billede tyller Nybegynder
07. august 2001 - 13:59 #1
Ja slet me og kør med xp
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. august 2001 - 14:00 #2
Prøv at se om den ikke ligger under
\\Documents and Settings\\<profilnavn>\\sendto
Avatar billede robotten Praktikant
07. august 2001 - 14:15 #3
Eller..

/windows/sendto

men måske det kun er ved W2K det er sådan...

/Robotten
Avatar billede robotten Praktikant
07. august 2001 - 14:16 #4
Nååå  sorry... det havde du undersøgt...  :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. august 2001 - 14:22 #5
mappen er skjult så du skal huske at ændre i indstillinger for mappevisning så du kan se skjulte filer +system.
derefter kan du prøve at søge efter : 3½ Floppy (A) -så skulle den gerne komme frem.
Avatar billede jkf Nybegynder
07. august 2001 - 15:29 #6
Den findes også på ME men den kopiere i stedet for at flytte.
Avatar billede dgj Nybegynder
07. august 2001 - 20:43 #7
Det er rigtigt det jelzin101 siger du skal op i den overste linie den 2 sidste - mappeegenskaber - vis - filer og mapper - skjulte filer og mapper - vis skjulte filer og mapper <- tryk på ringen - anvend - ok.

Søg Sendto eller C:\\windows\\sendto

P.S du skulle også kunne lave mapper så det kan deles op i drev

Endnu P.S Held og lykke
Avatar billede ewp Nybegynder
07. august 2001 - 23:56 #8
Jeg har nu prøvet Jelzin101\'s svar og dgi\'s mere udførlige svar.

Det virker - men på den måde, at filen flyttes til den valgte mappe - men som kopi. Den må så slettes fra, hvor den før var.

Jeg kan desværre ikke fordele pointene, så jeg vil lade de 30 point gå til dgi for en mere fyldig vejledning.

Tak til jer alle!