Avatar billede migjo Nybegynder
01. april 2012 - 16:25 Der er 1 kommentar

Windows live/ hentede mails på Pc

Hej,
Jeg har brug min kærestes pc for at hente mine mails ind på hans Pc, så når jeg åbner hans pc, kommer mails ind på den automatisk uden at jeg skal gøre det via internet. Nu er vi gået fra hinanden som uvenner og selvom de er inde på min profil med kode, føler jeg mig ikke tryk ved det, man skal også have en kode for at hente de nye mails, men de gamle er allerede blevet hentet. Han, som administrator, eller decoder, kan gå ind på mine mails. Kan jeg fra min egen pc eller online gøre noget som sletter de mails. Jeg ved ikke hvad han kan finde på.
Tak. Vil give godt med point, hvis der er nogen der kan hjælpe mig. Men tror ikke der findes en løsning. Desuden sagde han at han ikke kan huske kode til pc og jeg kan heller ikke min. Please!
Avatar billede Blueeyez Mester
01. april 2012 - 16:37 #1
Eneste du kan er at ændre kode, jeg ved ikke mht lovgivningen om du kan kræve at han skal slette dem skønt han ikke har adgang til dem (Antager at han kan se filerne, men blot ikke åbne dem uden brug af kode)