Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
29. marts 2012 - 22:47 Der er 7 kommentarer

XP Laptop vil ikke logge på Air express trådløs netværk?

Hej..

Jeg har en Windows XP computer, som ikke vil logge på mit trådløse netværk, hvor der bruges en AirPort Express til at lave trådløs netværk. Det virker mit for min MacbookPro og vista og windows7 har ingen problemer med at logge på.

Men XP vil ikke, selvom den sagtens kan finde nettet.

Nogen der ved hvad problemet kan være, og hvordan man løser dette?

Mvh

Morten.
30. marts 2012 - 00:48 #1
Har det virket ?

Er XP'en relativ gammel ?

Tips: Skift kanal på Routeren's trådløse signal...
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
30. marts 2012 - 07:36 #2
Den er et par år gammel, okay har jeg efterhånden også prøvet et par gange, uden held.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2012 - 07:48 #3
xp'en: kan den andet end wep-kryptering (de andre er nok på wpa2)
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
30. marts 2012 - 09:14 #4
Hmm?
Avatar billede hjernebrud Nybegynder
30. marts 2012 - 11:22 #5
Hvis du ikke har det, så skal du opdatere til SP3...har samme problem med min Airport Extreme og XP
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
30. marts 2012 - 12:57 #6
okay og det virkede ved at opdatere SP3?
Avatar billede hjernebrud Nybegynder
30. marts 2012 - 13:05 #7
ja det gjorde det