Avatar billede LeneBM Nybegynder
29. marts 2012 - 09:33 Der er 3 kommentarer

C4 på windows 7

Hej Alle eksperter

Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg "snyder" C4 så den gerne vil køre på windows 7?

På forhånd tak!

Hilsen Lene
Avatar billede jjam Juniormester
29. marts 2012 - 18:02 #1
JEg har ikke prøvet, men prøv at.:
Placere filer i "C:\Program Files (x86)" feks. "C:\Program Files (x86)\C4"

Ændre retigheder på alle filer + mappen til fuld kontrol.
Sæt komp mode.

Virker måske, måske ikke.
Avatar billede leif Seniormester
30. marts 2012 - 11:07 #2
Dette skal tages med et gram humor:
Måske begynder at overveje at opgradere til C5 ? Vi hugger vel heller ikke årsregnskaberne ind i stenblokke mere.

Det alvorlige:
Jeg har lige prøvet at starte vores gamle C4 fra en Windows 7 (Ligger på et netværksdrev), men den starter uden problemer, har dog ikke prøvet at starte bogføring osv.

Er det en Windows 7 32bit eller 64bit ?
Avatar billede qvist Praktikant
09. marts 2013 - 17:08 #3
Hej
Lykkedes det at bogføre i C4 under windows 7 uden problemer?
Jewg går ud fra at det er en 32 bil Windows 7 du forsøger på i XP mode ?
Jeg skal nemlig have C4 til at fungere i W-7 og er meget interesseret i at høre om resultaterne.