Avatar billede Anjabanja4 Nybegynder
28. marts 2012 - 15:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mit SD kort til Sony kamera

Hejhej!
Ved ikke om det her er det rigtige forum, men nu prøver jeg. Jeg har mit SD Kort Extreme III på 4GB. Jeg har brugt det et par gange til at filme med på et andet kamera. Efter dette er den begyndt på ikke at kunne have særlig mange filer på længere, nu har jeg slettet alle de billeder jeg havde på den, samt nogle mapper jeg var ret sikker på var noget det andet kamera havde oprettet. Nu smed jeg det så i mit sony kamera og der står der kan være 3 billeder på det?

Så nu til mit spørgsmål? Hvad pokker gør jeg! Er jeg virkelig nød til at tage ind til den forhandler jeg har købt det ved og forhøre mig? :-)

Håber I kan hjælpe..
Avatar billede mikaeljn Nybegynder
28. marts 2012 - 16:51 #1
Har du prøvet at formattere kortet, og derved slette alt data på det? Det kan gøres fra Denne Computer, hvor du højreklikker på kortet og siger formatér.
Du kan sikkert også gøre det fra kameraet i en af dennes menuer.
Hilsen Mikael
Avatar billede Anjabanja4 Nybegynder
28. marts 2012 - 17:18 #2
Det var lige præcis det som skulle til, tusind tak!
Avatar billede sadolin1978 Novice
28. marts 2012 - 17:19 #3
Jeg er også med på format af kortet, men hvis kameraet har denne mulighed er dette klart at fortrække