Avatar billede lizielita Nybegynder
27. marts 2012 - 21:47 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Problemer med lydenheder

Hej,
Jeg vidste ikke i hvilken kategori skulle dette stå.
Det kommer ingen lyd ud af min bærbar, har prøvet at slette lydkortet og genstarte, men det hjælper ikke. Jeg kan ikke finde disken til gendannelse, den man får når man købe pc. Jeg har prøvet at vælge gendannelse for selve pc'en, men ved jeg ikke om jeg gør det forkert, det hjælper ikke.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Pfh. tak.
Mvh.
Lizie.
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. marts 2012 - 23:27 #1
en god ide er at hente slimdrive og lade den installere manglende drivere
http://download.cnet.com/3001-18513_4-75279940.html?spi=b0ca838863dc3171501dd413772bf712
gætter på Vista eller Windows 7??
kig også her.
http://img718.imageshack.us/img718/914/administrerlyd.png
Avatar billede lizielita Nybegynder
28. marts 2012 - 00:42 #2
poko1, tak for dit svar, det er Vista. Har prøvet dit 2. forslag, men det kommer kun en af hvert og har prøvet det med det hjælper ikke.
Har du selv prøvet slim drivers og er det en sikker hjemmeside? Er ikke så glad for at downloade noget der ikke er fra microsoft, er bange for virus og hakker.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
28. marts 2012 - 01:32 #3
Hvis der på en eller anden måde er skruet ned for lyden enten på hardwaren eller i softwaren, så nytter det altså ikke noget at slette enheden.
Find lyd i dit kontrolpanel og sæt så noget musik på og begynde at kontrollere indstillingerne.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. marts 2012 - 07:40 #4
Har du selv prøvet slim drivers

jeg bruger altid Slimdriver.og har med held anbefalet den til mange!
i øvrigt er det jo kun styreprogrammet der er fra Microsoft dit bundkort og dettes drivere kommer vel fra en anden producent?

Prøv at gå i din enhedshåndtering og se om der skulle mangle drivere?
http://gratisupload.dk/vis_billede/670103/
Avatar billede lizielita Nybegynder
28. marts 2012 - 11:25 #5
poko1 jeg vil prøve det du forslå. Jeg er gået ind på enhedshåntering og der er flere af de gul tegn, der betyder ukendte endhed,(ifl. den hjemmeside, du sendte til mig.
Avatar billede lizielita Nybegynder
28. marts 2012 - 11:29 #6
Wally tak for dit svar, jeg har prøvet det, og den er på fuld styrker, den bevæger sig ligesom den spiller.
Avatar billede lizielita Nybegynder
28. marts 2012 - 11:30 #7
Undskyld hvis jeg skriver svar som kommentar til jeres svar men jeg er ny her.
Avatar billede lizielita Nybegynder
28. marts 2012 - 11:31 #8
POKO1 - slim drivers er for at finde problemer? Eller reparerer den også probl.?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. marts 2012 - 11:39 #9
Når du har installeret Slimdrive får du et ikon på skrivebordet det åbner du så trykker du på Scan knappen så får du en liste med hvormange drivere du mangler klik åp dem og lad dem installere du kan godt sige nej til at gemme så går det lidt hurtigere.det er ganske ligetil! men der er lige så mange genstarter hvis du ikke siger ja kan du genstarte efter nogle opdateringer.
Avatar billede lizielita Nybegynder
28. marts 2012 - 11:58 #10
POKO1 - Tusind tak! Glæder mig til at prøve i aften, og vil vende tilbage, når jeg har afprøvet det.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
29. marts 2012 - 06:23 #11
Hvis du kan se den spiller, så betyder det at du har en driver installeret til enheden og at den ser ud til at virke fra Windows' synspunkt.
Du vil altså ikke se denne enhed som værende markeret med et problem i enhedshåndteringen.
Spørgsmålet er om enheden, så er den rigtige, hvilket du lige skal kontrollere.
Avatar billede lizielita Nybegynder
29. marts 2012 - 10:29 #12
WALLY1973 - Endheden er markeret med probl. en gul symbol.
Avatar billede lizielita Nybegynder
29. marts 2012 - 10:35 #13
POKO1 - Nu har jeg prøvet slim drivers, de ville have penge, jeg troede at det var gratis. Den har genstartet mange gange som du sagde og fandte over 1000 fejl. Men nu kan jeg ikke længere logge på. Jeg plejede at gøre det med fingeaftryk, men nu vil den ikke længere godkende den, jeg kan ikke huske min adgangskode. Sikker noget l...! Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. marts 2012 - 10:52 #14
Nej de vil ikke have penge du skal lade være med at trykke på opgrader
når du har trykket på en fane til en driver kommer der en box op med en opfordring til at opgradere den skal du bare lade stå alt imedens kører driver instalationen i baggrunden og når den er færdig bliver du måske bedt om at godkende hvor du selvfølgelig siger ja derefter skal du genstarte Pc og så længe der er nogle drivere der mangler fortsætter du og når der ikke er flere lukker du Slimdrive
Ps der er ikke nogen her på Eksperten der henviser til købeprogrammer!
ej heller til at bruge noget der kan skade din PC.
Avatar billede lizielita Nybegynder
29. marts 2012 - 11:11 #15
POKO1 - ok, vidste ikke, mange tak.
Hvordan kan jeg komme ind på min PC igen, når jeg ikke huske koden og den tidligere fingeraftryk fungerer ikke mere, efter jeg installerede slim drivers?
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. marts 2012 - 12:28 #16
Hvis du kan Engelsk
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
jeg har aldrig haft password på mine PCér jeg har intet på der kan kompromitere mig og har kun en gang haft problemet med en andens PC.
og kan kun huske at det var noget med at starte i fejlsikret tilstand og ændre??? men søg på eksperten.
http://www.eksperten.dk/search?category=0&q=Glemt+kode
Avatar billede lizielita Nybegynder
29. marts 2012 - 12:43 #17
POKO1 - Tak! Det vil jeg prøve i aften. Jeg skal have password på min, da mine børn også bruger den ;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. marts 2012 - 17:42 #18
Jeg har sat en gammel harddisk i en Computer for at kunne lave denne vejledning i at bruge Slimdrive.
http://gratisupload.dk/vis/676785/
Kræver at du har Acrobat reader på din PC.
http://get.adobe.com/dk/reader/
Avatar billede lizielita Nybegynder
01. april 2012 - 17:20 #19
POKO1. Det var pænt af dig, men den Slimdrive har slettet koder og fingeraftryk med min computer og nu kan jeg ikke arbejde på den mere, fordi til alt hvad jeg vil gøre, kræves administrator kode. Det kaos med slimdrive, gør at jeg ikke kan downloade noget andet og den slimdrive er allerede installeret, og jeg betalte og det hele, men det hele er blevet meget værre.
Jeg havde allerede betalt, da jeg fik besked fra dig om, at det er gratis. Det eneste at gøre tror jeg, er at tage den med til reparation. Er så ked af det. Det begyndte med at jeg ikke kunne høre den, nu kan jeg slet ikke logge på eller bruge den.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. april 2012 - 18:03 #20
Jeg tror at du bestemt er angrebet af helt andre ting slimdrive laver helt bestemt ikke den slags problemer der må være noget andet der har forårsaget dine problemer jeg kan garantere dig for at det er første gang at jeg hører at det skulle være et problem!! det er jo ikke kun jeg der anbefaler programmet! det er aldrig sket tidligere så jeg tvivler meget på at det skulle være problemet!
Avatar billede lizielita Nybegynder
11. april 2012 - 12:44 #21
Jeg har ikke lukket tråden, fordi kan ikke arbejde videre med min computer, uden koden kan ikke lave noget på den. Den vil ikke godkende min kode.
Avatar billede lizielita Nybegynder
17. maj 2012 - 14:13 #22
Jeg vil sige mange tak til alle, der har prøvet at hjælpe. Jeg har ikke lyst probl. endnu men vil give point til POKO på alt den tid han brugt på mig og tusind tak.
Avatar billede lizielita Nybegynder
17. maj 2012 - 14:18 #23
ok
Avatar billede lizielita Nybegynder
17. maj 2012 - 14:20 #24
Ups POKO, har givet point til mig selv, kunne ikke finde ud af det, det var ikke mening, men du kan sige hvordan jeg kan gøre det godt igen.