Avatar billede jmarques Nybegynder
25. marts 2012 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slette/Redigere/Ændre i samme celle men i forskellige faner

Hej alle,

Jeg er nybegynder. Jeg har et excel ark med 31 faneblade. Heri er der et identisk skema til internt brug i afdelingen - hver faneblad repræsenterer dagen vi er i på måneden.

Spørgsmål:
Er det muligt at ændre på en celle (tekst, format osv.) - og få den til at lave ændringen i alle fanebladene på en gang.

Da skemaet i hvert faneblad er identisk, vil det være nøjagtigt samme celle i alle fanebladene der skal ændres.

Som du muligvis har regnet ud vil jeg gerne slippe for at skulle lave mine ændringer manuelt 31 gange - 1 gang for hvert faneblad.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Joachim
Avatar billede store-morten Ekspert
25. marts 2012 - 16:26 #1
Ja
Hold ctrl nede og marker fane blade

Eller med fane 1 markeret hold shift og marker sidste fane
Avatar billede jmarques Nybegynder
25. marts 2012 - 16:32 #2
Kanon det virker - tak for tippet !

Lav et svar til pointgivning så får du dem :-)

mvh
Joachim
Avatar billede store-morten Ekspert
25. marts 2012 - 16:40 #3
Velbekomme